Vánoční svátky se blíží – Jak během nich nepřibrat příliš a vydržet to pokušení?


VánoÄní svátky se blíží, kromÄ› jiného nás Äekají i plné stoly, obložené ,mísy, tácy s vánoÄním cukrovím a celá Å™ada jiných dobrot. Jak z toho nepÅ™ibrat? 

VánoÄní svátky se blíží – Jak bÄ›hem nich nepÅ™ibrat příliÅ¡ a vydržet to pokuÅ¡ení? 

I když Vánoce nejsou jen o dobrém jídle a sladkém neodolatelném cukroví, vÅ¡ichni víme, že dobré jídlo k vánoÄním svátkům prostÄ› patří. Pokud si bÄ›hem roku snažíte držet linii, hlídáte se a vÄ›ÄnÄ› se snažíte zhubnout, jistÄ› jsou pro vás Vánoce jakýmsi pokuÅ¡ením, no a odolat tomu není úplnÄ› jednoduché. I tak to ale jde, můžete totiž ochutnávat cokoliv, nemusíte si vÅ¡echno odpírat a stejnÄ› nemusíte pÅ™ibrat. Vánoce bychom si pÅ™ece mÄ›li s chutí užít. 

jídlo na stole

HlavnÄ› žádné noÄní obžerství 

O Vánocích se také setkáváme s rodinou, na žádném stole na návÅ¡tÄ›vÄ› ale bÄ›hem svátků nechybí cukroví, chlebíÄky, jednohubky a jiné nejrůznÄ›jší dobroty a speciality. Každý chce ochutnat, navíc na návÅ¡tÄ›vÄ› se to sluší. Pokud nechcete příliÅ¡ poruÅ¡ovat svá pravidla, ochutnávejte jen střídmÄ›, pár kousků cukroví linii neohrozí, nestane se nic hrozného, to platí v podstatÄ› o každém jídle. Ale držte se pravidla, které je ze vÅ¡ech nejdůležitÄ›jší. Dobré jídlo, které není dietní si dopřávejte, ale nejezte ho na noc. Na cukroví je nejlepší dobou dopoledne Äi ráno, jeÅ¡tÄ› k odpolední kávÄ› si pár kousků dát můžete ale nejezte tuÄné, smažené a sladké jídlo nikdy veÄer. To už se snažte jíst jen oříšky nebo ovoce. 

vánoÄní cukroví

Dávejte si pozor, jak jídlo upravujete 

Na návÅ¡tÄ›vÄ› nesmíte pohrdnout tím, co pÅ™ipraví hostitelka, ale doma si jídlo pÅ™ipravujete sami. Nemusíte se vzdát ani řízků, ani kapra a ani bramborového salátu. Zkuste bramborový salát pÅ™ipravit v dietnÄ›jší verzi, s jogurtem bude také chutnat skvÄ›le. Obalovaného kapra Äi řízky nemusíte smažit na pánvi, staÄí jídlo pÅ™ipravit v troubÄ› a hned bude o nÄ›co zdravÄ›jší. SkleniÄka vína také linii neublíží. To platí i o cukroví, i to se dá pÅ™ipravit dietnÄ›, z celozrnné mouky například. 

UrÄitÄ› si nic neodpírejte, jezte ale tak, jakoby jste jen spíše ochutnávali. NepÅ™ejídejte se, velmi to ocení i vás žaludek a nebude vám těžko.